دیدبان

راه‌اندازی شبکه اجتماعی "کشور مجازی ایران"

راه‌اندازی شبکه اجتماعی "کشور مجازی ایران"

به گزارش دیدبان به نقل از سرج24 ، امین قانعی، فعال سایبری در استان یزد اظهار داشت: یک کارگروه سایبری در استان با کمیته های مختلف درحوزه های "تولید نرم افزارهای اسلامی اندروید تحت موبایل و تحت وب" ، "تشکیل فضای اجتماعی و اینترنتی اینستاگرام ، فیس بوک، پلاس و از این قبیل شبکه های اجتماعی" ، "تشکیل شبکه های موبایلی وویس فری کال" بود را راه اندازی کرده ایم.

وی ادامه داد: "شناسایی افراد فعال در شبکه های اینترنتی و اجتماعی"، "تولید محتوا "متناسب با درخواست سایر کمیته ها برایشان محتوا تولید می کنندنیز از دیگر کمیته های فعال در این کارگروه سایبری هستند .

این فعال سایبری در استان یزد خاطرنشان کرد: شبکه اجتماعی ای را در استان یزد بنام "کشور مجازی ایران"راه اندازی کرده ایم که در این شبکه اجتماعی بحث پرداختن به زندگی شهدا را در دستور کار داریم امیدواریم بتوانیم این شبکه را در سایر استان ها نیز گسترش دهیم.

قانعی بیان داشت: محور اصلی کارگروه ما برگزاری دوره آموزشی برای تمامی کسانیکه در این حوزه فعالیت دارند، است اعم از آنهایی که در حوزه وبلاک، وبسایت و یا تولید محتوا هستند  لذا در نظر داریم یک دوره یک هفته ای را برای این افراد در تابستان برگزار کنیم تا در آن برنامه این افراد هم اطلاعات تخصصی شان و نیز بحث گفتمانی آنها ارتقا یابد.

وی عنوان داشت: در فضای سایبری بحث عضو گیری و شناسایی و نیروهای خودی یکی از اولویت های ماست و در این حوزه کارهایی هم انجام شده است و فعلا در حال تقویت توان درون ساختاری مان هستیم.  

قانعی با بیان اینکه در حال طرح سرمایه گذاری روی  فضای سایبری استان هستیم ، افزود: یکی طرح هایمان در این راستا" پورتال جامع محصولات فرهنگی و پژوهشی مبلغان راه آینده" است که در دست بررسی و ساخت ظرفیت هاست و طرح نهایی آن آماده شده است .

وی ادامه داد: تولید نرم افزار جامع ویژه اندروید برای حفظ موضوعی قرآن است و سعی مان بر اینست که به ماه رمضان امسال برسد و راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات جبهه فرهنگی انقلاب از دیگر اقدامات ماست تا به صورت مجازی به فروش برسد

در سطح شهر در حال ثبت نام برای دوره آموزشی " فصلی برای آغاز هستیم " ویژه دانش آموزان در فضای سایبر است که برای آن کارگاه آموزشی فتوشاپ دیده شده است و اسم اصلی این دوره ، دوره آموزشی سایبری شهید احمدی روشن است

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران